6

نیوزی لینڈ نے پہلے ون ڈے میں پاکستان کو 47 رنز سے شکست دے دی

نیوزی لینڈ نے ٹی ٹوئنٹی سیریز میں وائٹ واش ہونے کے بعد ایک روزہ سیریز کے پہلے میچ میں شاندار واپسی کرتے ہوئے پاکستان کو 47 رنز سے شکست دے دی اور سیریز میں 1-0 کی برتری حاصل کرلی۔

ابوظہبی میں شیخ زید اسٹیڈیم میں کھیلے جارہے میچ میں کیوی کپتان کین ولیمسن نے ٹاس جیت کر پہلے خود بیٹنگ کرتے ہوئے پاکستانی ٹیم کو ہدف دینے کا فیصلہ کیا۔

نیوزی لینڈ کی ابتدائی وکٹ 13 رنز پر گری جب شاہین شاہ آفریدی نے ووکر کو آؤٹ کیا جس کے بعد کولن منرو نے اسکور میں تیزی سے 29 رنز کا اضافہ کیا تاہم شاہین آفریدی نے انہیں بھی نشانہ بنایا۔

روس ٹیلر نے ابتدائی 2 وکٹیں 36 رنز پر گرنے کے بعد کپتان ولیم سن کا ساتھ نبھایا تاہم ولیم سن انفرادی طور پر 27 رنز کی اننگز کھیلنے کے بعد 78 کے مجموعی اسکور پر شاداب خان کا نشانہ بن گئے۔

کپتان کے آؤٹ ہونے کے بعد ٹام لیتھام نے ٹیلر کے ساتھ مل کر شاندار شراکت قائم کی اور اسکور کو 208 رنز تک پہنچایا اس دوران دونوں بلے بازوں نے اپنی نصف سنچریاں بھی مکمل کیں۔

ٹام لیتھام 208 رنز کے اسکور پر 68 رنز کی اننگز کھیل کر آؤٹ ہوئے تو نیوزی لینڈ اپنی چوتھی وکٹ سے محروم ہوگیا تھا۔

پاکستان کی جانب سے نوجوان اسپنر شاداب خان نے بہتر باؤلنگ کا مظاہرہ کرتے ہوئے کیوی بلے بازوں کو مسلسل آؤٹ کیا تاہم وہ معمولی فرق سے اپنی ہیٹ ٹرک مکمل نہیں کرپائے تاہم ایک ہی اوور میں لیتھام، نیکولس اور گرینڈ ہوم کو آؤٹ کیا۔

عماد وسیم نے نیوزی لینڈ کو اس وقت شدید دھچکا دیا جب 80 رنز بنا کر ذمہ دارنہ کارکردگی کا مظاہرہ کرنے والے روس ٹیلر کو پویلین کی راہ دکھا دی جس کے بعد اش سودھی اور ٹم ساؤتھی نے اسکور کو 252 تک پہنچایا۔

سودھی 24 اور ساوتھی 20 رنز بنا کر آؤٹ ہوئے۔

نیوزی لینڈ نے میچ میں اتار چڑھاؤ کے بعد مقررہ اوورز میں 9 وکٹوں کے نقصان پر 266 رنز بنا کر پاکستان ایک معقول ہدف دے دیا۔

پاکستان کی جانب سے نوجوان فاسٹ باؤلر شاہین شاہ آفریدی اور شاداب خان نے 4،4 وکٹیں حاصل کرکے شاندار کارکردگی دکھائی۔

ہدف کے تعاقب میں پاکستان کو تیسرے اوور میں ہی 3 وکٹوں کا بھاری نقصان برداشت کرنا پڑا جب ٹرینٹ بولٹ نے اپنے کریئر کی پہلی ہیٹ ٹرک کی۔

ٹرینٹ بولڑ نے 8 کے اسکور پاکستان کے بلے باز فخرزمان کو آؤٹ کیا جس کے بعد بابراعظم اور تجربہ کار بلے باز محمد حفیظ کو مسلسل آؤٹ کرکے ہیٹ ٹریک کا اعزاز حاصل کیا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں