223

سعودی عرب کو بڑا دھچکا، امریکہ نے سعودی فوج بارے بڑا فیصلہ کرلیا

امریکہ نے سعودی فوجی ٹرینیوں کو ملک سے نکالنے کا فیصلہ کرلیا، تفصیلات کے مطابق امریکی میڈیا کا کہنا ہے کہ امریکا میں مختلف بیسس میں زیر تربیت 12 سے زائد فوجی ٹرینیوں کو نکالا جائیگا، امریکی حکام نے فیصلہ نیوی بیس پر سعودی ائیر فورس افسر کی فائرنگ کے بعد کیا۔ فائرنگ کے نتیجے میں 3 امریکی اہلکارہلاک ہو گئے تھے۔


امریکی میڈیا نے واضع کیا کہ نکالے گئے سعودی اہلکاروں کا حملے سے کوئی تعلق نہیں تھا۔ یاد رہے کہ امریکی ریاست فلوریڈا کی نیول بیس پر مسلح شخص کی فائرنگ سے دو افراد ہلاک اور متعدد زخمی ہوگئے تھے۔ امریکی بحریہ کے حکام کے مطابق یہ واقعہ 6 دسمبر 2019 کی صبح نیول ایئر سٹیشن پنساکولا میں پیش آیا تھا جب مسلح شخص نے فائرنگ کردی تھی، جوابی کارروائی میں حملہ آور مارا گیا تھا ۔11 زخمیوں کو فوری طور

پر ہسپتال منتقل کردیا گیا تھا حکام نے واقعہ کی تحقیقات شروع کردی تھی۔ فلوریڈا میں بحری ہوائی اڈے پینساکولا میں فائرنگ کا واقعہ پیش آیا تھا۔ پولیس کا کہنا تھا کہ نیول ہوائی اڈے پینساکولا میں فائرنگ کے واقعے کے بعد مشتبہ افراد سمیت 3 افراد ہلاک ہوچکے تھے ۔ پولیس نے بتایا تھا کہ واقعے کے بعد مشتبہ شخص سمیت تین افراد ہلاک ہوگئے تھے۔


زخمیوں کی ایک نامعلوم تعداد کو ایسسنشن سیکریڈ ہارٹ اسپتال کے ٹراما سنٹر منتقل کر دیا گیا تھا۔ پینساکولا کے نو مریضوں کو بپٹسٹ اسپتال میں داخل کرایا گیا تھا۔ بحری اڈے کی ویب سائٹ کے مطابق ، این اے ایس پینساکولا میں سولہ ہزار سے زیادہ فوجی اور سات ہزار چار سو سویلین اہلکار ملازمت کرتے تھے۔ اس سہولت میں نیول ایوی ایشن اسکولوں کی کمانڈ ، نیول ایئر ٹیکنیکل ٹریننگ سنٹر ، میرین ایوی ایشن ٹریننگ سپورٹ گروپ 21 اور 23 ، بلیو اینجلس ، اور نیول ایجوکیشن ٹریننگ کمانڈ کا ہیڈ کوارٹر ، ایک کمانڈ شامل تھے جو بحریہ کی تمام تعلیم و تربیت کی سمت اور کنٹرول کو یکجا کرتا ہے۔


گذشتہ ہفتے بحریہ کے اڈے پر فائرنگ کا یہ دوسرا واقعہ ہے۔ فوجی عہدیداروں نے بتایا کہ تھا کے روز ہونولولو کے قریب پرل ہاربر نیول شپ یارڈ میں خود کو گولی مار کر ہلاک کرنے سے پہلے ایک 22 سالہ فعال ڈیوٹی ملاح نے تین شہری ملازمین پر فائرنگ کردی تھی جس کے نتیجے میں دو افراد ہلاک ہوگئے تھے ۔ حکام نے بتایا ہے کہ مشتبہ شخص نے اپنی ایم 4 سروس رائفل سے شپ یارڈ اہلکاروں پر فائرنگ کی تھی اور پھر اپنی ایم 9 سروس پستول سے خود کو گولی مارلی تھی۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں